Cím
4026 Debrecen, Bem tér 8.
Telefon
+36 52 875-954
+36 30 596-8033
E-mail
Kövess minket

FreshAqua

Frissítő Innováció: Szoftveres Megoldás a Hatékonyabb Vízszállításért

Hely
Debrecen
Szolgáltatás
Szoftverfejlesztés
Terület
Szállítás
Kivitelezés
3 hónap

Az ügyfél

A FreshAqua egy vezető ballonos víz kiszállító vállalkozás, mely főképp Kelet-Magyarországon működik. Az üzlet fő tevékenysége az ivóvíz biztosítása otthonokba és vállalkozásokba szállítva. Az ügyfélszolgálat és a kiszállítások irányítása azonban az üzlet folyamatos bővülésével egyre nehezebbé vált, ami miatt a vállalat vezetése egy hatékonyabb megoldás után kezdett kutatni.

A feladat

Az egyre növekvő megrendelési és kiszállítási igények kezelése már nem volt hatékonyan megoldható manuálisan. A vállalatnak olyan könnyen kezelhető rendszerre volt szüksége, amely lehetővé teszi a megrendelések gyors és pontos nyomon követését, valamint a kiszállítások hatékonyabb irányítását.

A megoldásunk

A FreshAqua csapata egy szoftver kifejlesztése mellett döntött, amely segíti az üzleti folyamatok automatizálását és a tevékenységek egyszerű nyomon követését. A szoftver tervezése során kiemelt figyelmet fordítottak az intuitív felhasználói felület kialakítására, hogy még a kevésbé technikailag jártas munkatársak is könnyen használhassák.

A szoftver főbb jellemzői:

Megrendeléskezelés: A FreshAqua munkatársai könnyedén kezelhetik az ügyfelek által leadott megrendeléseket a szoftveren keresztül. Az online felület lehetővé teszi, hogy a munkatársak részletesen áttekintsék és kezeljék az aktuális megrendeléseket, ideértve a termékek kiválasztását és az időpontokat is. A rendszer automatikusan frissíti az állapotokat, így a munkatársak mindig naprakészek lehetnek.

Kiszállítások nyomon követése: A szállítók és az ügyfélszolgálati munkatársak könnyen és gyorsan nyomon követhetik a kiszállításokat a szoftver által. Az aktuális státuszok és információk könnyen elérhetők, így a munkatársak azonnal reagálhatnak az esetleges változásokra vagy problémákra.

Jelentések és elemzések: Tervben van megfelelő számú megrendelés összegyűlése után a szoftver kiegészítése statisztikai modullal.

A szoftver bevezetése óta a FreshAqua sikeresen kezeli a növekvő megrendelési és kiszállítási igényeket. Az üzleti folyamatok automatizálása révén csökkent a humán erőforrásokra fordított idő és energia, miközben nőtt a hatékonyság és a pontosság. Az elkallódott megrendelések száma jelentősen csökkent, és az ügyfél elégedettségi mutatók emelkedtek.

Az új rendszer egyszerűsítette a megrendelések és kiszállítások kezelését, növelve ezzel a hatékonyságot és csökkentve a hibákat. Az automatizálás révén a folyamatok sokkal gördülékenyebbek. Nagyon elégedettek vagyunk!

Írj nekünk

Oszd meg velünk elképzeléseidet, és valósítsuk meg együtt!

    Lépj velünk kapcsolatba még ma, és tudd meg, hogyan tehetjük vállalkozásodat sikeressé.
    #side-panel.side-panel {max-width: 100%;}